پای نتورک چیست؟

سیگنال های طلایی برای بازارهای مالی

پای نتورک چیست؟

این روزها خیلی از افراد به دنبال قیمت ارز دیجیتال پای نتورک می گردند اما مسئله این است که این توکن چیست و چه ربطی به پروژه پای نتورک دارد؟

در ادامه با ما همراه باش.

سابقه قیمت پای نتورک در کوین مارکت کپ

به تازگی قیمت پای نتورک در سایت معتبر کوین مارکت کپ نشان داده میشود. بالای این صفحه پیامی مشاهده می شود:

«گزارش هایی وجود دارد که اعتبار پای نتورک را زیر سوال می برد. لطفا توجه داشته باشید که شبکه اصلی هنوز راه اندازی نشده و قیمت نمایش داده شده برای صرافی های خاص، تنها قیمت ارائه شده در IOU ها است و ممکن است در میان صرافی ها قابل انتقال نباشد. در این باره بیشتر مطالعه کنید و تحقیقات خود را انجام دهید.»

پای نتورک در چه صرافی لیست شده؟

طبق داده های کوین مارکت کپ در صرافی های هوبی ، بیت مارت و هات کوین لیست شده. حدود ۸۰ درصد کل توکن ها در صرافی هوبی است اما قابل معامله نیست.

ماجرای پای نتورک لیست شده در کوین مارکت کپ چیست؟

توکنی که در سایت کوین مارکت کپ لیست شده و قیمت آن حدود ۱۰۰ دلار است کاملا با پروژه پای نتورک متفاوت است. خود کوین مارکت کپ در لینک اطلاعیه خود به توییتی از پروژه کلاهبرداری پای نتورک اشاره کرده که گفته شده: این توکن(توکن جدید) با پروژه ما متفاوت است و هنوز پروژه مین نت ما لانچ نشده است.

چگونه توکن پای نتورک را بفروشیم؟

طبق مطلب بالا و توییت پای نتورک ، هنوز پروژه پای نتورک لانچ نشده و در هیچ صرافی لیست نشده است. شما نمیتوانید توکن آن را خرید و فروش کنید و یا مقدار پای به دست آورده از نرم افزار را به پول تبدیل کنید. اما میتوانید توکنی با نام “پای نتورک” را از صرافی هوبی بخرید یا بفروشید. توکنی که طبق توئیت خود پای نتورک هیچ ربطی به پروژه پای نتورک ندارد!

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.